2011年4月10日 星期日

Life is full of 世事難料

If I'm going to travel, Japan is not my first choice of the country. because I think the world is more advanced than Japan, more beautiful place. But things are often very strange. in the day and the result of their illness under. I went to Japan's Tokyo trip journey. stay in Tokyo for five days, to the place and the food, so I still have food for thoIf .....
如果我去旅行.日本並不是我的首選.因為我覺得世界上還有多先進國家和美麗的地方.但世事往往很奇妙.得以天時之合和我身體抱恙.我到了日本旅遊.在東京的五天裏,參觀了很多名勝和吃了很多美味的食物.令我至今回味無窮...

沒有留言:

張貼留言